مسابقات قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان در تبریز برگزار شد 
کد خبر: 4144385
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
مسئول برگزاری مسابقات قرائت قرآن رضوی در آذربایجان‌شرقی:

مسابقات قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان در تبریز برگزار شد 

عادل مهدوی، از برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن رضوی به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: مسابقات قرائت قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان قرآنی و همچنین ترویج علوم و معارف قرآنی در تبریز برگزار شد.

عادل مهدوی، قاری قرآن

عادل مهدوی، مسئول برگزاری مسابقات قرائت قرآن رضوی در استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری اولین دوره مسابقات قرآن رضوی به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: مسابقات قرائت قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان قرآنی و همچنین ترویج علوم و معارف قرآنی در تبریز برگزار شد.

وی اظهار کرد: دارالقرآن حسین بن علی(ع) تبریز با همکاری شبکه جوانان رضوی استان اولین دوره مسابقات قرائت قرآن رضوی استان را با محوریت تلاوت تحقیق به صورت تقلیدی برگزار کردند. 

مهدوی، با بیان اینکه این دوره از مسابقات از دوم خردادماه جاری آغاز شده و در سه مقطع زیر ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در مسجد کدخداباشی تبریز برگزار شد، افزود: این مسابقات با حضور باشکوه قرآنیان و بیش از ۱۴۰ نفر شرکت کننده و با حمایت استاد ملارسول پیشکسوت قرآنی برگزار شد. 

این پیشکسوت و قاری قرآن گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات با حضور ارزشمند قرآنیان و خانواده‌های آنها نیز در آیین اختتامیه اولین دوره مسابقات قرائت قرآن رضوی استان در سالن اجتماعات مصلای امام خمینی(ره) تبریز تجلیل شدند. 

وی با تأکید بر اینکه که هیئات داوران این مسابقات متشکل از اساتید و مدرسین بین‌المللی و کشوری بودند، اظهار کرد: آقایان محسن یاراحمدی و رضا محمدپور «داوران لحن»، محمدرضاپورزرگری و جباری «داوران تجوید»، عارف حسینی و محمدزاده «داوران صوت» و همچنین غلامرضا قوچی به‌عنوان سرپرست داوران و  ابراهیم عبدی به‌عنوان داور راهنما و مجری در این دوره از مسابقات حضور داشتند. 

مهدوی تأکید کرد: به‌عنوان خادم القرآن و عضو کوچکی از جامعه قرآنی استان از همه عزیزانی که در تصمیم، تصویب، تدوین و اجرای مسابقات همراهی داشتند، به‌ویژه مسئولان شبکه جوانان رضوی استان که همواره پشتیبان ما در این برنامه بودند، قدردانی می‌کنیم.

مسابقات قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان قرآنی در تبریز برگزار شد 

مسابقات قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان قرآنی در تبریز برگزار شد مسابقات قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان قرآنی در تبریز برگزار شد مسابقات قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان قرآنی در تبریز برگزار شد مسابقات قرآن رضوی با هدف ایجاد انگیزه بین قاریان قرآنی در تبریز برگزار شد 

انتهای پیام
captcha